tirsdag 8. mai 2018

8 Action for Happiness




For øyeblikket er jeg"barnevakt" for barnebarnet mitt som ikke er i form i dag. Gikk tidlig fra jobb, og har nettopp fullført en del arbeid digitalt i forbindelse med avslutting av skoleåret mens veslejenta ligger under dyna. Vurderinger står i kø, karakterer må settes innen frister, og vi kollegaer må samarbeide mer enn noen gang. Det gjelder å få kabalen til å gå opp. Alle andre var opptatte på hvert sitt hold etter matpausa, og da jeg fikk høre at sønnen min var hjemme med sykt barn, tilbød jeg meg å bytte med han. Greit å kunne være til hjelp.



Her er utsikten fra verandaen, litt annerledes nå i forhold til da jeg bodde i dette huset. Da så vi ned på et lager ved kaia. Det er nå revet til fordel for en skulpturpark på Phønixbrygga. Tre fire meter høye kvinnehoder av kunstneren Jaume Plensa skal reises før sommeren. 
Fredrikstad kommunes egen side om kunstprosjektet. 
Slik skal det bli

Vannmelon var det eneste som smakte...

Noen flere som kunne tenke seg å følge oppfordringen i dag?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.