søndag 6. mai 2018

6 Action for Happiness





Morgentur med hunden er mitt ansvar. Å kunne følge opp og være til å stole på, er noe jeg ønsker.
I det store og det hele holder jeg avtaler, også denne dagen. Har jeg lova et eller annet prøver jeg å gjennomføre så godt jeg kan.... som å steke vafler til barnebarn for å ha med på tur i formiddag.
Nyeste avtale er å med på jazzfestivalen i Kardamili 2019 ! Langt fram, sa kjerringa og så seg tilbake...






Å takke er også noe jeg har som et livs mål. I dag blir det mye takking.
Takk for nydelige peoner og italiensk frokost på døra, hortensia, bok, søtt sett med haveredskap, gavekort og skjønn ostekake og havesommerfugl (rettelse: sjølsagt øyenstikker), takk for hilsener og all oppmerksomhet.





Noen flere som kunne tenke seg å følge oppfordringen i dag?

1 kommentar:

  1. Du har fødselsdag i dag, og jeg vil gratulere så mye! Er sikker på at også resten av dagen blir fin.
    Tror jeg har gjort to vennepar litt glade i dag, ettersom jeg ringte dem. Og barnebarna holder jeg kontakt med. Det er en glede. Og ikke minst blir man glad av å gå i skogen. Jeg hadde en nydelig tur i går, og fikk hilse på blåveisen.
    Alt godt ønskes av Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.