fredag 11. mai 2018

11 Action for happiness



Dette vil jeg bruke tid på.
Valget mitt faller på Korea, et land jeg personlig på en måte har knytta bånd til på samme tid som folk over hele verden er opptatt hvordan Sør og Nord-Korea igjen kan forenes politisk, kulturelt og sosialt.


Koreansk kunst inkluderer tradisjoner i kalligrafi, musikk, maleri og keramikk, ofte preget av bruk av naturlige former, overflateutsmykning og dristige farger eller lyder. De tidligste eksemplene på koreansk kunst består av steinalderverk fra 3000 f.Kr

Wikipedia
Store norske leksikon
Korea Wikipedia
Språk
Mat

     Koreanske søte pannekaker
     Oppskrifter
     Nasjonalretten Kimchi
     Spesialiteter
Drikke
Musikk
Kunst
Arkitektur
Dans
Masker
Kultur
Tradisjoner
Nasjonaldrakt
Religion




Noen flere som kunne tenke seg å følge oppfordringen i dag?
Jeg legger til mer innhold senere  også!


1 kommentar:

  1. Rekker ikke dette nå, dessverre. Skal tenke på det. God helg ønskes av Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.