mandag 16. april 2018

Pannekaker til frokost i uvante omgivelser...




Gjett hva jeg spiste til frokost i barnehaven i dag, spurte barnebarnet mitt på vei hjem fra teaterøvelse. PANNEKAKER!!!! Gjett hva jeg spiste til frokost på skolen i dag, svarte jeg. PANNEKAKER!!!!
Begge storfornøyde.
I dag var klassen min invitert på amerikansk frokost på Café Hanco som drives av elever som har droppa ut av skolen. Det er et prosjekt som har som mål å få elevene igjennom en utdanning de kan ha nytte av på en eller annen måte. Et storarta tilrettelagt tilbud. Det har blitt en suksess. Mine elever var i fjor med på å gi ide´er til hva de kunne servere, hva de kunne tilby av aktiviteter osv. I år har vi brukt lokalene til utstilling av elevarbeider. Men det er bare en brøkdel av hva som foregår her. 
Sjekk fb-siden deres:  https://www.facebook.com/cafehanco/
Nå er det avdeling for Design og håndverk som har arrangert en kreativ moteoppvisning der av hodeplagg inspirert av rokokko. Det er elever på Medier og kommunikasjon som har tatt bildene. Flott samarbeid på tvers av faggrenser og avdelinger.






2 kommentarer:

  1. Herlig med pannekaker og jammen er det herlig med kreativitet. Så flotte arbeider de viser. Flinke!

    SvarSlett
  2. Fantastisk flotte hatter! Vi laget slike et år på skolen vi også, men hadde tema rokokko.
    Håper alle koste seg med pannekaker.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.