tirsdag 17. januar 2017

Bente har begått en bragd av en bok!


Og se, de hadde maken kamin som jeg har vokst opp med: 


Bente er venninne og kollega - og bibliotektar på skolens bibliotek i mange år. Vi har mange felles interesser som kunst, gamle hus, litteratur, fristende matoppskrifter, kulinariske opplevelser, spennende reiser og en god historie. Rett før jul fikk Bente oppfylt sin store drøm om å gi ut bok om Ekheim. Ved å søke på navnet dukker det opp flere innlegg her på bloggen også.
Boka er blitt praktfull, et estetisk mesterverk. Flott å kikke i, spennende å fordype seg i...
Under er bilder henta fra Bentes egen facebookside.






Fabelaktige fotografier og en skjønn design preger i tillegg boka fra perm til perm.




Boka kan bestilles via facebooksiden hennes.

4 kommentarer:

  1. Nydelig bok, jeg var inne å kikket på hjemmesiden hennes. Til stor inspirasjon for meg som også elsker gamle hus.
    Nå er jeg lei av å undervise så til sommeren slutter jeg, da skal jeg kose meg med å pusse opp hus og lage smykker.
    Blir 62 år hvert øyeblikk, så derfor er bestemmelsen tatt.
    Gleder meg!

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Nei vi får ikke dra på noe seminar.
    En av grunnene til at jeg slutter nå er at skolen skal bygges om og vi skal ut i brakker eller noe lignende, det orker jeg ikke å styre med. Alt matrielle skal pakkes vekk osv..
    Jeg har en kjempeflott gjeng i KDA (design og arkitektur)i år som jeg gjerne skulle fulgt videre, men jeg kan jo være vikar, om det trengs, sier jeg.
    Så vi treffes nok ikke den 10.

    SvarSlett
  3. How wonderful! It looks like a great book. Thank you for your very kind comments. I am almost completely recovered and glad to be catching up with you. Happy New Year!

    SvarSlett
  4. En virkelig vakker bok! Det er så viktig at en bok også er vakker i tillegg til at innholdet er spennende og interessant. Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.