onsdag 22. juni 2016

Båten på vannet




Det er første gang jeg er med og henter båten fra dette vinteropplaget. Vi kjører med Glomma fra Sandesund like ved Sarpsborg.




Forbi Lislebystranda og Gamlebyen før vi svinger opp Vesterelva og empirehuset på Isegran. I dag har jeg vært på herlig lunsj hos en tidligere kollega i det grå huset til venstre for midten på bildet!




Det bygges langs elvebredden. Huth fort et kjært gjensyn. Vi passerte holmen stadig da båten lå ved ei brygge inne i byen. Nå har vi den på Kråkerøy med kortere vei ut til havgapet. Så er det bare å vente på godværet! 


2 kommentarer:

  1. En fin båttur - men kanskje litt kjølig?!
    God helg ønskes av Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde faktisk på meg for mye tøy. Måtte ta av meg vindjakka, for det var varmt til tross for de grå skyene.

      Slett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.