torsdag 27. august 2015

Den som leter skal finne




...... og nå var tiden inne. Tre nøkler som var savna er kommet til rette, en mikrofon, likeså en minileselampe og bunken med de siste av mine Kjærlighet er ... utklippene. Alt lå på de stedene de skulle, men overfladisk leting har gjordt at tingene kom for dagen ved tilfeldigheter! 
Jeg har lova å poste Kjærlighet er ... - utklippene på facebook-siden Love is - us.
De har ligget godt bevart i en skuff siden en stund før bryllupet til svigerdatter og sønn 5. juli i fjor. Det var da jeg lagde en ny Kjærlighet er... spesielt for den store anledningen.
Jeg vil presentere et utklipp av gangen. 

Denne er vel søt og kanskje litt særnorsk med koselig følelse? Ikke noe annet språk har vel en slik beskrivelse av kjærlighet!





2 kommentarer:

  1. Oi, så bra at du fant nøkler og ting.. Jeg har lett høyt og lavt etter en bok... Urter i hagen... men den er som sunket i jorden. Er det ikke rart? Jeg finner den vel en dag, når jeg leter etter noe helt annet. Det er typisk meg :)

    SvarSlett
  2. Slik er det bare. Jeg "mistet" for mange år siden et ekte perlekjede. Lette over alt. Etter et halv år kom det til rette på det mest forunderlige sted.
    Forøvrig er disse kortene søte. Jeg har hatt flere. God helg ønskes av Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.