mandag 1. april 2013

Gjesteskribent for tredje gang


Det er jo mest klipp og lim på denne bloggen i den forstand at jeg stjeler som bare rakker´n stoff jeg har glede av å ta vare på! Det er jo derfor ekstra gledelig når jeg blir spurt om å være gjesteskribent. Da må forfatterpennen tas ut av penalet - og nye skriverier finne veien til papiret, nesten i alle fall!
Siste publisering har funnet sted på Bloggdamer 40 pluss, jeg finner aldri plusstegnet når jeg har behov for det, på tastaturet mitt. Får se å lage meg en huskelapp - en tilsvarende mal jeg hadde på tangentene i min spede start på pioanspilling i musikalsk barnehave. Til orientering så ble jeg aldri kvitt den malen med farver på hele skalaen fra c til h som forøvrig er gusjegrønn! Det sier seg sjøl at jeg aldri ble noen pianistinne. Lysten til å øve ble behørlig drept da pianolæreren befalte minst 20 minutter ved klaveret hver dag. Han skrev det med store bokstaver i noteheftet (hvor var pedagogen). Da var ikke pianospilling lengre noen lek. Det var mye morsommere å klatre i trær eller.....!

Ved å klikke på


kommer alle til innlegget mitt om kreativitet.
Og takk til M som sendte meg invitasjonen.

Og et oppfølgende innlegg om temaet ligger klart for publisering på utkast hos meg...


1 kommentar:

  1. Det var ett fint inlägg, kände igen beskrivelsen av lite kittlande rädsla, smärta, leka och lust.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.