lørdag 5. januar 2013

Jula over for denne gangen




Da er det nærmere ett år til de sees neste gang, Sagas julenisse og Saga!




Appelsina med nellik er råtna og havna i komposten, alle hjerter har gleda seg- mens dompapen har vi ikke hatt på besøk, og lammet får gå fritt til neste jul....




Juleglede har vi bare hatt mellom oss i familien, ingen i vinduskarmen, og juleeplene ble ødelagt av frosten i garasjen!




For siste gang brenner de fire røde lysene, og julekalenderen tas ned og pakkes bort.




Og det er ikke mange nyttårforsetter jeg har, men når 1. desember 2013 vises i kalenderen, skal jeg ta fram pynten igjen - og glede meg over førjulstida uten mas og jag, skrive julekort til alle dem som ikke fikk denne jula - og skrive ferdig julepostene jeg starta på for to år sida. De er litt annerledes enn hva jeg har presentert her på bloggen i fjor og i år!


1 kommentar:

  1. Hei og god lørdags kveld, ja det er deilig og få ut jula, rart egentlig, for vi styrer og pynter og koser oss fra 1 des hvært år, men når nyttårs aften er over, da er også min jule følelse over ;)

    Lisbeth :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.