lørdag 20. oktober 2012

Høstens Blogger's Sunday Walk


Det er travle tider, og ikke så mange lot seg friste med en tur ut søndag 7. oktober.
Kun to sportige damer deltok i høst.... er det så mange stuegriser blant bloggvennene mine?
Dere står vel ikke i stua og tar bilder til Himmelsk? Vel, fra spøk til alvor. Alle har godt av å lee på seg, og ny anledning byr seg 20. januar- tross kulde og sno, ta på deg gode.....

Annemor var på besøk i Oslo og ga oss flotte inntrykk fra hovedstaden vår i det dagen gryr. Først er det  folketomme gater, men etterhvert vokner folk til liv.




Eldbjørg valgte å ta turen i naturen og i nære omgivelser. Blant flotte høstfarver og i klar luft får vi bli med over heia og opp på fjellet. Eldbjørg har strikka ei lue som kan være god å ha på hodet neste Blogger's Sunday Walk for oss som bor der vinteren da er på sitt barskeste.




Min tur denne Blogger's Sunday Walk gikk til botanisk have i Washington, langt vekk fra hjemlige trakter. Ikke fornøyd med dokumentasjonsbildene tatt med mobilen - jeg hadde en tendens til å gå altfor nærme motivet, og haugevis av uskarpe bilder fant veien til søppelkassa. Haven var godt tilrettelagt pedaogisk for alle aldre og interesser og var veldig spennende å oppleve, syntes jeg!
Jeg velger meg dette til samleposten:



Bli med på neste Blogger's Sunday Walk 20. januar, få litt gnagsår og trøtte bein - og en god følelse etterpå.




1 kommentar:

  1. Det har vært lite turgåing på meg denne måneden, det må bare innrømmes! Og det spørs om det blir noe i dag, får se litt senere :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.