søndag 8. juli 2012

Regnvær er jobbevær


I går ble taket i et av perlerommene pussa og rubba, i dag fikk det to strøk. Det tredje og siste kommer når været passer for det, men det er ikke godt om tid, for i disse dager får studenetene beskjed om de er kommet inn på drømmestudiet sitt eller ikke. Vi har mange studier ved høyskolen innen helsefag, teknikk, prosjekt og scenekunstfag.





Hver gang jeg er på Indiska, må jeg sjekke kassene med knotter. Denne gangen ble det kjøp. Åtte små, hvitglasserte i stil som passer Jugendhuset. Så viser det seg at jeg trenger enda flere. Det er ti jeg må ha! Hele sju skal dekorere skapene i 'walk in closettet'!
Sengeramma og nattbordet mangler også siste strøk!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.