mandag 23. juli 2012

Lys grått gulv





.... og tilsvarende gulvlister vil gjøre følelsen av høyden til taket mindre.
I dag fikk jeg malt ett strøk. Da kom noen flere hakk til syne, men heldigvis ikke mange. Så det er bare å ta fram sparkel og spatel igjen og jevne ut. Det er oljemaling med lang tørketid. Dermed blir det ikke gjort noe mer der i dag. Godt jeg hadde Donald Ducks maletabbe friskt i minne. Jeg malte mao ikke meg sjøl opp i noe hjørne! Kanskje bladet med historien ligger i en eske på loftet, fant det ikke på nettet med søkeord: Donald Duck painting the floor.
Men derimot på norsk: Donad Duck maler gulv - da spratt disse bildene opp:









2 kommentarer:

  1. Hihi... Godt du planla bedre enn Donald:-)
    Lyst grått gulv er delikat. Søsteren min har malt kjøkkengulvet lyst grått og jeg beundrer det hver gang jeg kommer dit.
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  2. Det err vældig pænt gulv du har der. Det er ikke noget man ser så tit mere, de fleste husejere har valgt bamboo gulv eller lyst gulv, nogle maler deres trægulv men maling efter min mening kan godt være lidt træls efter et par man har haft det på gulvet.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.