mandag 23. april 2012

Nesten som julaften


IKEA-kjøkkenet Attityd er pakka opp og nesten satt ferdig sammen.





Kjøkkenkroken på hybelleiligheten er inn til høyre! Minikjøkkenet skal monteres på 'fondveggen'. Og veggene der har fått sine fire strøk. Det må vel holde!






Og jeg regner med det er lov til å stjele ideer fra andre blogger:
Kjøkkenkroken har liten lagringsplass, og om mulig vil jeg få laga ei 'hylle' som denne, men i 60-tallsstil!!!!! Maken til den har nok aldri noen sett!



Klikk





Ser at plantene hjemme, der jeg bor, forsømmes.... vannet går tvers gjennom jorda som er helt uten næring. Når skal jeg få tid til ompotting?




1 kommentar:

  1. Så fint det blir, og hylla på bildet var skikkelig stilig :)

    Ang gojibærbuskene mine så skyter de nå grønne skudd. De har stått ute i vinter og det ser heldigvis ut til å ha gått helt fint.
    Får håpe det går bra med buskene dine, og at de spirer. Det kan jo også være at de kommer med nye skudd fra rota?

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.