lørdag 14. april 2012

Hybeleiligheten

Nå går vi inn i siste fase, men det har ikke vært helt uten problemer. Rørleggeren som skulle legge rørene i badet, hadde hatt dårlig kommunikasjon (les nærmest ingen) med han som hadde gitt han jobben.
Firmaet hadde fått tilsendt tegning over hvor dusjkabinett, toalett og vask skulle være.
Så viser det seg at han snur toalettet 90 ˚, og dermed er toalettet ubrukelig. Hvilket menneske klarer seg med 15 cm plass til beina? Duskabinettet til venstre skal være på 80 cm, toalettet 70 cm og veggen 165 cm- og da sier det seg sjøl at det blir ingen plass til beina.
Støpen var alt lagt siden jeg hadde fått beskjed om at rørleggeren var ferdig. Så oppdager jeg fadesen!
Nå er støpen pikka opp, nytt rør på plass og ny støp på toppen er blitt lagt i dag. Godt jeg ble klar over feilen i noenlunde tide!


Varmekabler lagt 18.april



IKEA-kjøkkenet Atityd er kommet, men står ennå innpakka, og veggene i soverommet er ferdig mala og tapetsert.






Jeg er veldig fornøyd med tapeten kjøpt på nettet!
Se: http://www.sprossa.no/3_tapeter.php



2 kommentarer:

  1. Spennende! :)

    Mange fagfolk har dessverre dummet seg ut opp gjennom årene. Jeg vet om noen som fikk mye mindre plass til skyvedør-garderoben enn vha hus-tegningen viste, snekkerne hadde satt opp veggen feil sted.

    Ps, det blir ingen spaser tur på meg idag. Men husk å minne meg om det neste gang, da regner jeg med å ha anledning :)

    SvarSlett
  2. Kjedelig når man ikke blir fornøyd med fagfolk man skal ha med og gjøre, tapeten så flott ut, blir vell deilig når alt er ferdig.
    Ha en fin lørdag, hilsen Lisbeth

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.