lørdag 14. januar 2012

Saturday Show Off


Jeg fikk en invitasjon av Håkan på bloggen The Rosegarden in Malevik til å delta på Saturday Show Off.
Jeg skjønner at han har rosehave, og da kan jeg jo ikke utebli!
Og i denne anledningen vil jeg bidra med noen eksklusive roser, ikke i verdi som penger og kroner, men i evnen til å stå og stråle l e n ge med utrolig skjønnhet.
Jeg kjøpte buketten til fødselsdagen til mannen min 30. november, og rosene står i vasen fremdeles, dog ikke like strålende som da de var nye, likevel, helt greie, så jeg klarer ikke å legge dem i komposten ennå.
Disse bildene er fra 7. januar - da hadde de gledet oss i hele 37 dager!
Det er helt fantastisk! De har for det meste stått kaldt om natta, men ikke hver natt, for noen ganger har jeg vært så trøtt og glemsk at det har blitt stående i stua. 





Disse bildene er tatt fire dager tidligere!




Og det beste, kan jeg si det, de er kjøpt på nærbutikken! Det rare er også at to av mine mannlige naboer, stussa litt da jeg møtte dem på vei hjem og sa at buketten var til min mann.... hva -  får han blomster? svarte en av dem litt undrenede. Det har aldri jeg fått, fortsatte han.  Hvorfor ikke, tenkte jeg, er det ikke vanlig å gi mennene sine blomster?






Her er flere deltakere i showet:


3 kommentarer:

  1. Oi oi!! så nydelige roser og bilder ,,reine brudebuketen,,
    Ha en fin kveld , klem fra Marit.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.