tirsdag 5. juli 2011

Villhaven

.
Det meste av plantene som finnes i haven er i utgangspunktet ville. Nattlys sprer seg over alt, og jeg aner ikke hvor den dukker opp neste år. Det samme er det med revebjellene, klokkene, filtkongelys og annet andre vil kalle ugress!






Til og med rosene løper løpsk og sprer seg utover i bedet ved Eiriks plass.






Skulle tro at en villhave klarer seg sjøl, men det er slett ikke tilfelle.... Plantene regjerer, og da gjelder regelen om den sterkestes rett. Det er ikke alltid det samsvarer med mine interesser!
.
.

1 kommentar:

  1. Så stemningsfullt bide fra hagen i solnedgang :)
    Nattlys har jeg også og liker de veldig godt. Mine sprer seg ikke med frø kun med utløpere, og bare litt hvert år.

    Og ja - plantene regjerer hagen nå!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.