fredag 13. mai 2011

11 ulykker i haven og blomstrende fredag den 13.


.
Jeg har lett febrilsk etter boka, bladet, utklippet eller hva det måtte være der det står om disse 11 ulykkene. Den største av dem alle, må kanskje være at jeg ikke finner det! Det er jo fredag den 13. i dag!

Dette innlegget var mao delvis planlagt på forhånd. 'Scanne' sto det i skrivefeltet... men hvor er det som skal scannes?????

Da må fantasien settes i sving ... hva kan skje av ulykker i haven?


... falle ned fra stigen når hekken klippes
... få tåa kutta av kantklipperen
... luke bort yndlingsplanta
... gjødsle for mye så røttene til blomstene brenner (det har jeg erfart)
... knuse blomsterpotta jeg er så gla' i når jorda skal skiftes
... spa opp rosa jeg trodde var dø (også erfart)
... miste en stein over foten så den blir blå, og jeg halter ei uke
... pådra meg ny prolaps fordi jeg ikke har rett arbeidsstilling
...

Hvordan i all verden kan 11 ulykker skje i haven? Jeg har ikke flere forslag!

Skal ble moro å se hva som virkelig står skrevet i det jeg hadde planer om  å presentere... når boka, bladet, utklippet eller hva det måtte være der det står om disse 11 ulykkene, en gang dukker opp!





Sommer er rett rundt hjørnet. Slåpene blomstrer!

Den største ulykka er kanskje at blogspot.com har ligget nede i hele dag...
.

2 kommentarer:

  1. Puuuuhaaaa!!Jeg vil sige Gud ske tak og lov du har overlevet alle disse ulykker!!Oh, jo....også problemmer med blogspot.com( dem kender jeg alt for godt:)))))
    knusser fra Dk og en smuk w-end!!!

    SvarSlett
  2. Skummelt med haging. Jeg datt ner trappa fra terrassen for to år siden, det hadde regnet og jeg løpte litt for raskt, resulterte i brukkne ribbein.. Så komposten, jeg klarte skli ner på en eller annen måte når jeg gravde og satt meg på en tretums rostig spiker, jammen var jeg glad da att baken min er god og rund. Resulterte i stelkrampssprøyte og måtte sitte noen uker med rumpa opp i vasken i grønnsåpevann for å rense såret.. Det er fort gjort skal jeg si deg, haging kan være skummelt..
    Lag en liten barnehage til din frøsådd. Det tipset fant jeg hos Krepsemor, helt supert mens man funderer på hvor man skal få plass med alle små frøsådde planter.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.