mandag 29. november 2010

Fingernemme Fruer, jule-engelen har fått vinger

.



I kveld var siste arbeidsøkt med Fingernemme Fruer dette året. Neste mandag er jeg på studierreise med franskelevene til Arles. Jula nærmer seg med raske skritt, og litt tid til forberedesler må vi ha.
Engelen fikk finger og jeg prøvde ut papir til kjolen.







Det burde være mulig å få den ferdig til jul. Aner imidlertid ikke hvor den skal henge. Den ble litt større enn jeg hadde tenkt meg!
Gro utforsker sine vesener og gir hestene noen nye strøk hver gang. I dag ble nok et lerret tatt i bruk. Skal bli spennende å følge med på hva som skjer på det!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.