tirsdag 13. april 2010

En ny pristildeling!




Denne gangen kommer utmerkelsen fra Emelie og Huskatten. En stor skinnende pokal! Det følger noen forpliktelser med å få den. Jeg skal si 7 saker om meg sjøl.



 Jer er positiv nysgjerrig...lurer på veldig mye, veldig ofte

Jeg elsker å reise og oppleve nye kulturer

Jeg burde ha trimma mer, men ønsker det vel ikke nok... men går til og fra jobb nesten hver dag!

Jeg er alfor glad i sjokolade, marsipan og is

Har lova meg aldri å ta mer eksamener - bare lære mer....

Har to sønner, "svigerdatter", mann, søster og pappa som jeg er veldig glad i

Jeg er takknemlig for det livet jeg har fått og hva det har bydd på

Jeg må ha et nummer 8 også- det betyr at jeg vel aldri blir fornøyd eller er litt frekk eller har så mye på hjertet eller aldri kan få nok eller......:

 Jeg må ha mitt glass rødvin hver kveld. Nå er det tomt!


Så var det å gi den videre. Trenger litt tid på det... Det betyr at jeg også er litt treg eller litt omhyggelig eller litt trøtt!
I mellomtida er det smart å ta en tur innom Emelie og Huskatten!


VIDERE UTDELINGER

Jeg har vært i tenkeboksen en stund nå og funnet ut at Madamen, Anne på Moseplassen, Petunia og noen av kunstbloggene jeg følger, fortjener en pokal, men hinderet er at noen av dem er erklært awardfrie blogger..... derfor legger jeg kun igjen noen ord om at dersom ikke osv....  og så vil jeg vel til slutt finne fram til noen ærverdige vinnere! Pokalen er av gull, så den ruster ikke av å stå litt på vent!

Dagen er 5. mai, og bloggen min har ettårsjubileum - og hva er ikke bedre enn å dele ut en pokal nå!
Jeg har funnet fram til en verdig mottaker, nemlig Anette på Anette's space. Ho har en blogg som favner om mange temaer og byr stadig på overaskelser. Ta en kikk og se om jeg har rett!

3 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk for pokalen! Så hyggelig av deg. Jeg har ikke vært så flink til å sende slikt videre i det siste, men jeg skal prøve å få gjort det!!!
    Veldig hyggelig at du tenkte på meg i denne anledningen:)

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk Bjørg Erna :) Jeg synes det er sååå hyggelig at du har tenkt på meg!
    Jeg har som Petunia vært dårlig på å sende mine utmerkelser videre... men takker stort og hjertelig for at du har tenkt på meg, så få rjeg se om jeg kan få sendt videre også.. :)

    SvarSlett
  3. Tusind tak...Jeg er beæret og tager med tak imod pokalen :-))
    Og jeg skal sagtens finde nogen at sende videre til :-))

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.