lørdag 27. mars 2010

Vid bergets fot

Lillebeth som er eier av bloggen Vid bergets fot, skal få "sunshineblogawarden" av meg. Jeg har alltid fulgt med på  hva som skjer i haven ved bergets fot, men av en eller annen merkelig grunn er det en stund siden jeg var på besøk der. Men i dag stakk Lillebeth innom meg! Og da fikk jeg endelig en ide om hvem som har en blogg full av solkskinn... Ho er den eneste som får ringrosa av meg.
Ta en tur innom haven til Lillebeth, og se sjøl hvilken perle det må være i virkeligheten. Massevis av roser og små kunstverk.
Rosa rugosa Ritausma er en av rosene hennes som jeg kunne tenke meg å få plantet i egen have!

Klikk på bildet, og du blir ført dit med en gang:




Reglene for å motta ringrosa er som følger:

1. Place the award on your blog, or within your post.
2. Pass the award on to 12 sunny bloggers ( or just one!) - those whose positivity and creativity inspire others.
3. Link to the nominees in your post.
4. Tell the nominees they've received the award by commenting on their blogs.
5. Share the love and link to the person from whom you've received the award.
Her er Hildes blogg. Det var ho jeg fikk ringrosa av!

2 kommentarer:

  1. Jag ska säga mig enig, hon sprider verkligen solsken. Kanske den awarden smälter lite av snömassorna där i foten av berget också :)

    SvarSlett
  2. Tack, kära du. så fint du skriver. Jag blir så glad. Hämtar awarden snart!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.