lørdag 27. mars 2010

Påskegenseren





Jeg har mye rart for meg. Noen klær er klær for kun en høytid! Har tatt fram påskegenseren min  fra skapet i dag. Der har den ligget et år. Hvert år tas den fram igjen for så å bli lagt tilbake på plass innerst i skapet når påska er over...
Det er mange år siden den ble strikka. Aner ikke hvor lenge. Hadde jeg bare hatt blogg da...
Våren prises med tulipaner på rekke og rad med solskinn i bakgrunnen. Er blitt veldig glad i genseren sjølom den kanskje har gått litt av moten. Det bryr jeg meg likevel ikke om. Noen klær ikke avhengig av den....
NÆ!! der ser jeg en amaryllisknopp skyte opp av løken!!
Fra en løkblomst til en annen...hadde ikke ventet knopping så raskt!!!!



x

3 kommentarer:

  1. Oj vad fint ..stickningen och den nyutsprukna tulpanen, jag bara njuter.

    SvarSlett
  2. Vilken underbart vacker genser! Mönstret är helt bedårande! Hoppas du hinner klart den här veckan...*ler*.
    Önskar dig också en riktigt skön påskvecka!

    SvarSlett
  3. Sikke en smuk påskegenser du har i dejlige farver og mønster :-)
    Ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.