mandag 22. mars 2010

Nok et sammentreff! Gudinnens fortellinger...




Denne boka henta jeg i dag. Den har ligget lenge i bokhandelen og venta på meg.
Og da jeg for to minutter siden så på Harald Eia sitt program om vold, ble boka vist på TV-skjermen under et intervju han hadde med forfatterne  Marit Clemetnz og Ingvild Forbord.
"Se på den boka," sa jeg til Herren i huset.... og jeg gikk rett bort og henta boka mi og viste han. "Her har du´n!" kommenterte jeg.
Nok et sammentreff- henta den i dag - skulle ha gjort det for mange dager sida, og så den på TV nettopp! Nå må jeg begynne å dokumentere disse sammentreffene mine, bare for moro skyld!
Apropos boka:
Har skumlest innholdslista, og stoffet virker veldig interessant!

Sjekk ut KvinneAkademiet: http://www.kvinneakademiet.no


Svar:

Hei Bjørg Nina.

Så moro å lese meldingen din. Disse tilfeldighetene som kanskje ikke er så tilfeldige, er bare så flotte og morsomme! Du har jo jobbet med mye av det samme som oss opp gjennom årene, det kjennes nesten som om vi kjenner hverandre. Til og med Irmelin Munch er et felles bekjentskap! Og at du hjentet boka samme dag som hjernevask-programmet gikk, ja det er vel nesten utrolig!! Håper du vil kose deg med boka og finne både kjente og ukjente tanker, kanskje...

Jeg har kikket på bloggen din, den ser virkelig flott ut, og tusen takk for at du henviser til boka og hjemmesiden vår:-)

Riktig god påske til deg.
Hilsen Marit
KvinneAkademiet

Mer om myter 

Og som en ekstraordinær avslutning: På fjerde siste side i boka står ordet 
 
Sammentreff? Klikk på ordet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.