søndag 7. februar 2010

Frøyas vinter, animasjonssnutt 1

*







Dette er den første aniumasjonssnutten av en lengre serie om gudinnene Frøya og Turan. Dessverre  har jeg ikke fått lastet den opp med lyd fordi lyden er lagt på i redigeringsprogrammet Final Cut som jeg ikke har lenger. Opprinnelig er animasjonene satt sammen til en over 20 minutters animasjon. Det er for mye å laste inn i bloggen - derfor har jeg hentet fram råmaterialet som er laget i Flash og eksportert i Qiucktime. Jeg hadde aldri brukt Flash før jeg startet med dette arbeidet. Det var kjempegøy å holde på med. En ekstra porsjon tålmodighet er det som hovedsakelig trengs!
Knasing (den lyden kjenner vi godt nå!) i snøen, småfnising mellom jentene, vind som uler og litt flaksing av vinger må høres på det indre "øret"  for å få den rette stemningen!
*

3 kommentarer:

  1. Fin filmframvisning, riktig söt din kanin ( eller hare) som står där och vädrar med öronen, detta var kul, hoppas vi får se mera :)

    SvarSlett
  2. Detta var riktigt morsomt, håper det var bara begynnelsen.

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Det er en serie med "Levende bilder" ikke noen sammenhengende historie!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.