fredag 25. desember 2009

Blomstrende fredag, dobbel asalia

Blomstrende fredag, dobbel asalia




Denne asaliaen kunne jeg ikke motstå da den sto og lyste mot meg hos bolmsterhandleren og signaliserte: jeg er ikke som alle andre!
Blomsterpotteren har plantet en rosa og en hvit asaliastamme i samme potte. Det er sikkert ikke lett å holde styr på plantene når det skal jobbes i et hektisk juletempo, så vips har en rosa og en hvit blitt knyttet sammen.
Den er absolutt et vakkert syn på julebordet.
Flere blomster på første juledag, finnes hos Katarina her:





Det er nok mange som har det juletravelt nå, sånn som jeg, men jeg hengte meg på i siste lita!
Autumn Bell har gode råd om blogging: http://mynicegarden.blogspot.com/2009/12/roses-and-recollections.html
Blomstrende fredag, dobbel asalia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.