lørdag 5. september 2009

Pakket og klart

Overskyet i dag igjen. Nå drar jeg til sol og sommer. Tviholder på den...
Jeg skal "besøke" Picasso, Matisse, Chagall og Renoir, gå tur i haven hans og beundre de gamle sølvgrå oliventrærne som han var så glad i, nyte utsikten mot Anitbes-odden i disen fra det asyrblå Middelhavet, lukte på rosene hans og stryke over krakken der han satt og malte.

Kofferten er pakket og lektyren på plass.



Og solbrillene mine som jeg ser verden litt lyserødt gjennom, er selvsagt med i bagasjen!
Antibes

3 kommentarer:

  1. God tur, heldige du;)
    Venter spent på bilder og tekst fra turen din!
    Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. God tur, hadde gjerne blitt med deg i kofferten jeg og :)

    SvarSlett
  3. GOD TUR! Dette hørtes ut som ein drøm, håper du legger inn nokre fine malerier fra desse store kunstmalerene. Er stor beundrer av alle fire , men Chagall har vel fått størst plass i mitt hjerte. KOS DEG!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.