mandag 1. august 2016

Lykke kan være så mangt...




Jeg har fått vært med på utviklingen av planene til dette flotte drivhuset som en kollega av meg har satt opp. Fredag sto det ferdig og er nå tatt i bruk.

Lykke er å få et veksthus/hagestue i hagen, et ekstra rom hvor man kan nyte hagen både i regnvær og vind. Her spiser vi middag og dyrker urter, fiken, druer, chili og sitrus. Området rundt er snart ferdig opparbeidet, men vi venter på metallkant som avgrensning mellom bed og grus. Kari-Anne

Denne lykken deler Kari-Anne med mange:


 Klipp fra Bolig Drøm nr. 7




1 kommentar:

  1. Så fint! Her kunne jeg også tenkt meg å sitte! Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.