lørdag 23. juli 2016

Sommerens vakreste eventyr





Den første fisketuren på vannet ga dessverre ingen fangst, men slangeagurk er kjøpt inn og håpet om makrell i morgen er tydelig til stede. Jeg er den fødte optimist...
Bilder fra toppen: Søsterøyene, Missingene, Hankø og Strømtangen fyr.

Så bar det til Månefestival og konsert med Tanita Tikaram. Makan til dame med stemmeprakt utenom det vanlige skal en lete lenge etter og med et reportoar som var så variert at det ikke var en melodi som minte om en annen... en skjønn forening av blues, jazz, country, sørgmodige og gla´låter!





Videoen jeg tok, vil dessverre av en eller annen merkelig grunn ikke laste seg opp, men se den på min facebookside. Det sies den er for stor her, men det tror jeg ikke på...



2 kommentarer:

  1. With your invitation for Sunday Walk postings, I published mine today, and can't seem to open the link to it on your sidebar dated July 24th.

    If you will then, would you please add this link for me when the time comes?

    Thanks in advance:

    http://hootin--anni.blogspot.com/2016/07/given-invitation-to-join-in-on-bloggers.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes, I paste your link in the previous post ;:OD)

      Slett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.