søndag 7. desember 2014

Adventskalenderen 2015




Stemningsbildene er fra Gamlebyen vår, en mørk første søndag i advent. Vi skulle høre KorLuren synge salmer på kirketrappa, men kom for sent til ferga, og da vi var framme, var korsangen over. Mange - og vi fikk likevel glede av den på sakteTV med salmesang døgnet rundt i opptak.


og forhåpentligvis besteforeldrene.


Joda, overskriften er riktig...
Det er alltid godt å være tidlig ute! Jeg forbereder meg til neste advent ved å samle utklipp om hva som skjer i desember og som kan være passende aktiviteter for  barnebarn og meg. Ikke ante jeg at det finnes så mye å delta på i dagene før jul! Her er det nok av festlige arrangementer for gammel og ung.








2 kommentarer:

  1. Mine voksne studentbarn får ennå noen advenstpakker i posten fra mor. Ikke 24 riktignok, men 1 for hver adventssøndag. Vet de setter pris på det.
    Og julekonserter og evenementer er det nok. Har deltatt på et par allerede. Hyggelig var de begge.
    God andre søndag i advent.

    SvarSlett
  2. Så mange fine utkipp du hadde samlet på :)
    Ha en fin søndag i advent.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.